Re: Który monitor LCD 19" na chwilę obecną ?

Autor: przeKOT <przekot_at_op.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 14:54:06 MET DST

"..::Friend::.." napisał :

> NIE!

to może podziel się wiedzą jak się to fachowo nazywa ?

> Ha... to zwykła TN z małymi kątami widzenia, widzę ze nie masz
> duzych wymagan co do LCDka:)

odpowiem ci tak :
stojąc 3 metry od monitora, pod kątem takim, że ledwo widać ekran,
wciąż dobrze widać co znajduje się na nim.
mam w pracy inne monitory - Philipsa, Samsunga , Dell'a ... i żadne nie
są pod tym względem tak dobre nawet w połowie.

zmyślam ?

niestety nie - mów co chcesz, ale z porównania wychodzi na to że
ten model który mam naprawdę jest bardzo dobry.
wpadnij na testy to sie przekonasz :)

pozdro
przeKOT