ASUS K8N4-E Deluxe - POMOC

Autor: Olgierd Koczorowski <olas67_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 14:07:49 MET DST

Witam!

Moj zestaw zawiera:
płyta główna ASUS K8N4-E Deluxe v1.01 bios 1007
procesor Athlon 64 2800+
zasilacz Chieftec ATX 2.0 400W
karta graficzna Sapphire Radeon x700PRO Advancage 256M V/D/VO
2 x pamiec Blitz DRR400 512MB 2
dysk Seagate 160 GB SATA
dysk Samsung 80 GB ATA
nagrywarka LG DVD-RAM
monitor LCD Samsung 710N
Windows XP Pro SP1

Problem:
Czasami włączę komputera i nie uruchomił (swieci HDD zawsze) - 1 nieudanych
na 8 prob
Tez czasami nie włącza monitor, ale komputer pracuje - 1 nieudanych na 5
prób.
Gorzej z restartem komputera - 1 nieudanych na 3 prob.
Pracuje w XP bez klopotu, syn gral godzinę w Star Wars Commando (3D).
Ale nie widzi FireWire i modemu (jest w zlączu PCI)
Co mam robić? Już ponad tydzien szukalem rozwiązywania problemu,tez szukalem
w www.
Proszę o pomoc.
Również osoby posiadają tą płytę główną proszę o napisanie do mnie.

Z poważaniem

Olgierd Koczorowski