Re: Amilo vs Vaio

Autor: marcin <etlen_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 14:06:24 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:60i7dc5p7ijv.dlg@chichot.net...

> I będzie sie jeszcze długo pytał bo strony www F-S i Sony nic nie wiedzą o
> takich modelach notebooków.
oto stronki, zreszta upatrzylem je najpierw w sklepie wiec sa realne ;-)

http://www.fujitsu-siemens.com.pl/home/products/notebooks/amilo_l_1310.html

http://vaio.sony-europe.com/PageView.do?section=Products_ITE&productcategory=%2FComputing%2FVAIO+Notebooks%2FVN+FS+Series&productmodel=%2FComputing%2FVAIO+Notebooks%2FVN+FS+Series%2FVGN-FS215E&productsku=VGNFS215E.CEK&site=ite_en_GB&page=ProductTechnicalFeatures

zreszta, tak jak red napisal, te dwa modela maja konfiguracje jaka
bardzo mi odpowiada, bylem jedynie ciekaw czy nie sa awaryjne,
nigdy nie mialem doczynienia z laptopami i nawet nie mam
kogo zapytac. Wczesniej uzywalem zwyklega skladaka, kupionego
w oparciu o opinie z usenetu i chodzil bezawaryjnie 4 lata, dalej tez chodzi
ale juz nie jest moj. Wiec metoda sprawdzona ;-)

pozdrawiam,
marcin