skazy na grafice

Autor: Duke <duke_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 13:21:36 MET DST

Witam

Mam nietypowy (a przynajmniej tak mi sie wydaje) problem i zwracam sie o
radę. Posiadam karte graficzną PixelView GeForce FX 5200 ultimate, problem
pojawia się przy uruchamianiu pierwszej aplikacji, gry zmuszającej kartę
graficzną do wiekszego wysiłku, powoduje to zazwyczaj zawieszenie sie
komputera. Jednak najciekawsze jest to iż mozna to w łatwy sposob
wyeliminowac ale tylko do czasu nastepnego uruchomienia. Włączając 3dmarka
2001 skazy pojawiają sie na początku aż w którymś tescie z kolei następuje
tak jakby zawieszenie sie jakiegos sterownika i wszystko wraca do normy. Od
tamtej pory (przypominam aż do nastepnego uruchomienia) wszystko działa jak
powinno. Zwracam się więc z pytaniem czy ktoś spotkał sie z takim problemem
i zna antidotum. Sterowniki rzecz jasna sciagałem ze strony nVidi

pozdrawiam
duke(małpa)interia.pl