Problem z łączeniem partycji. POMOCY

Autor: Hejkum <hejkumkejkumoloratuj_at_SPAMOWI_MOWIE_NIE.tlen.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 13:02:22 MET DST

Postanowiłem przyłączyc pustą partycję E (10GB - FAT32) do partycji F
(40GB - FAT32) za pomocą Partition Magic 8.0, komputer się zrestartował i
zaczął łączenie po jakieś 15 min nastąpiła chwilowa przerwa w dostawie
prądu.
Następnie po odpaleniu Windowsa Xp, partycja była niewidoczna, kiedy odpalam
PM, pojawia się ładny komunikat że ostatnia operacja została przerwana i
partycja jest nie widoczna i że można wszystko ładnie przywróci i
bezpiecznie, i czy chcę to zrobic, ja na to że oczywiście bo mam 40gb
cennych rzeczy. I pojawia się komunikat poszukiwanie jakiś tam punktów
przywracania, proszę czekac, niestety program się zawiesza, to samo kiedy
robię to z dyskietek. Kiedy wchodzę do PM widzę partycję w pełnej krasie
tyle że tym nie fat, nie ntfs a PQRP, jedyną sesowną operację jaką PM
pozwala mi zrobic to nadac literkę partycji. Nie zrobiłem tego bo nie wiem
jakie będą tego konsekwencje.

Czy ktoś wie co mogę zrobic, zeby nie zaprzepascic tych 40GB, jakiego
programu powininem użyc aby to odzyskac, czy zmiana literki coś pomoże. W
dwóch słowach: PROSZĘ, POMOCY !!!!