Re: barebone vs laptop - co wybrac do domu ?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 11:34:51 MET DST

Brzezi wrote:

> a tak od siebie dodam, zastanow sie jeszcze nad tym:
> http://www.apple.com.pl/macmini/

Ba - nawet bym sie nie zastanawiał. Niestety - windows jest mi niezbędny do pracy :|
Ale skoro apple przechodzi na intela to moze będzie i coś PC tego typu.
No ale pentium 4 w takim pudełeczku? Trudno mi to sobie wyobrazić...
Bardzo mi się podoba też asus pundit - tani, no ale to intel... szkoda. Gdyby był na AMD
to pewnie bym kupił - nawet ograniczając sobie tym samym możliwość przyszłej modyfikacji.
No nic nie poradzę że nie lubie Intela

W każdym razie coś muszę wykombinować do końca miesiąca - będe miał prezent na urodziny :)

--
Karze śmierci mówię stanowcze TAK.