Problem z wlaczeniem DMA w WIN XP HE SP2

Autor: fuzzy <fuzzy__at_NOSPAM.poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 10:03:37 MET DST

Witam,

przejrzalem archiwum grupy i stosowalem sie do wszystkich wskazowek jednak
nadal nie moge wlaczyc dma dla dysku i cd-romu pod winda :(
Mam plyte glowna Gigabyte 8I845GVM-RZ, sterowniki do plyty zainstalowane. W
menedzerze urzadzen caly czas mam tryb PIO mimo ustawienia dma. Wczesniej
dzialalo OK, do czasu odswiezenia systemu. Po tej "reinstalacji" dma padlo
:( Probowalem nawet usunac kontrolery zeby system ponownie je zainstalowal
ale wtedy winda wogole nie wstaje :(
Nie chce na nowo instalowac systemu.

--
Fuzzy