Re: Amilo vs Vaio

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 09:39:44 MET DST

Chichotek wrote:
> To chyba Ty nie czytaleś... przecież wyraźnie napisał że *NIC* o nich nie
> wie. Nic oznacza kompletny brak wiedzy o czymkolwiek. A jeśli dokonał na
> podstawie tego o czym piszesz to cos juz o nich wie i mogłby jakims linkiem
> rzucić żeby łatwiej nam było mu doradzić.

Nie wiem po co link. Chyba kazdy dobrze wie, jaki ma model laptopa. A
wracajac do tematu - on nie pyta o parametry, ktore mozna sobie znalezc
na stronce, tylko cytuje: "za wskazowki odnosnie stabilnosci, czy sie
nie psuja itp, jakie mieliscie z nimi doswiadczenia itd". I dalej
"Parametry maja porownywalne i dla mnie w sam raz,". A na temat
awaryjnosci producent na stronce sie nie pochwali.

--