Re: moj pierwszy raz

Autor: JareK <katjar_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 08:53:30 MET DST

Raenius napisał(a):
> Witam,
>
> zamierzam kupic sowjego pierwszego laptopa.
> Z dostepnych konfiguracji interesuja mnie Toshiby i FujitsuSiemens.
>
> Jak oceniacie wykonanie i trawolosc tych marek. Ta sama liga czy dwie skrajnosci?
> Jak jest z serwisem?

Brat kupił jakiś rok temu wypasioną Toshibe. Po tygodniu uzywania padł
zasilacz. Strasznie sie grzał aż sie zgrzał. Dodam, że w tym czasie
komputer był włączony ale nie używany. Serwis wymienił zasilacz na dużo
większy (gabarytowo i mocowo) ale coś po około 2 tygodniach. Po kilku
miesiącach padł twardy dysk. Ogólnie jest bardzo nie zadowolony z
Toshiby, z jej bezawaryjności.

Dodam, że posiada też starego ARISTO na C400 i działa od ładnych paru
lat bez zarzutu.

--
JareK