Re: Abit NF7-s Sempron 2500+ szlag mnie zaraz trafi

Autor: d852 <daro852WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 20:47:33 MET DST

> a wogole to wez sobie wgraj nowszego biosa, po drugie zrob clear flash,
> bo jak masz jakies problemy to trzeba ustawic defauktowo i juz :)

Ustawienia CMOS już resetowałem kilka razy. Nic to nie daje.
Jaki BIOS polecasz i dlaczego na standardowym Biosie, standardowym procku i
standardowych ustawieniach ( żadnego podkręcania ) to ma nie działać ?

> jakbys ustawil te 300 fsb to lekko bys przesadzil hehe
> bo efektywnie to jest 600MHz a taka magistrala to lekko za szybko na
> taki procek.

OK. Rozumiem.

> semprona teraz kupiles ktory ma byc szybszy?
> ja kupilem ze 1,5 roku temu Athlona 1700+ i mam do tej pory szybszy niz
> ty ten nowy sempron.
> dales sie nabrac hehe

A skąd Ty możesz wiedzieć jaki procesor miałem wcześniej ??

I jeszcze jedno - zupełnie nie rozumiem przechodzenia w tryb uśpienia po
wyjściu z biosu ( no albo to kompletny zwis ) zamiast normalnego restartu.