Re: zestaw glosnikow + karta do 250 zl

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 20:46:13 MET DST

MATEOh pisze:

> chodzi mi o karte dzwiekowa i zestaw glosnikow (najlepiej 5.1) do domowego
> uzytku (pokoj)
> chodzi mi o to zeby basy nie trzeszczaly a dzwiek byl gleboki i czysty.
> w tej cenie pewnie ciezko cos znalezc, ale prosze o wszlkie wskazowki i
> propozycje, pozdr.

Jak masz słaby słuch to kup cokolwiek, i tak nie zauwazysz różnicy. A
jeśli lepszy to kup kartę stereo na jakimś chipie Yamahy (np. YMF-724),
będzie kosztowała grosze (< 50 zł) a brzmi dobrze, w stereo
oczywiście. Za reszte kasy kup głośniki stereo, jakiś zestaw Creative
2.1 najbezpieczniej. To się i tak nie nadaje do słuchania muzyki, ale
można sobie mniej więcej wyobrazić co gra, w przeciwieństwie do
jakiegoś śmiecia z 5.1 w tej cenie.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl