Re: ikona naladowania baterii -notebook...?

Autor: ds <dziekuje_at_za.spam>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 18:10:06 MET DST

gwarancje jeszcze mam, ale nie obejmuje baterii,
komputer ma blisko 2 lata.

Pytalam, bo od niedawna mam zainstalowany WinXP SP2,
wczesniej pracowalam na XP, ale z SP1.
Fakt, bardzo rzadko odlaczalam kabel od zasilania,
ale kiedys moglam obejrzec blisko 2h film DVD na baterii,
kilka dni temu system wylaczyl sie przy 50-tej minucie...
ale oczywiscie mial ustawione automatyczne wstrzymywanie systemu przy 5%.

Nie wiem wiec czy te problemy moga byc spowodowane wadliwymi sterownikami w
XP w SP2, czy tez bateria, ktora troche sie zestarzala ;).
W kazdym razie cos mi sie nie chce wierzyc, zeby bateria stracila az tyle
pojemnosci po kilkunastu miesiacach, tym bardziej, ze na zerze komp pracuje
bardzo dlugo...

Teraz po 20 minutach "zera" podlaczylam ladowanie, wylaczylam wszystkie
alarmy i zobacze jak bedzie zachowywal sie komp po naladowaniu i odlaczeniu
zasilania... kiedy sie wylaczy.

Dzieki,
pozdrawiam
ds