Re: ikona naladowania baterii -notebook...?

Autor: ds <dziekuje_at_za.spam>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 17:36:12 MET DST

Użytkownik "ds" <dziekuje@za.spam> napisał w wiadomości
news:dfn0me$69p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam pytanie.
> Dlaczego w notebooku - zainstalowany WinXP SP2
> wskaznik naladowania baterii schodzi systematycznie ze 100% w dol
> i z 20% wpada od razu na 5-6% ?
> Czy to moze byc wina sterownika w Windowsie, czy baterii ?
> Jak ten problem naprawic ?
>
> Dzieki z gory za sugestie
> Pozdrawiam
> ds

Stan spadl niby do zera, tak pokazuje wskaznik, czyli ikonka w XP.
I na tym zerze komp pracuje juz dobre 15 minut...
Co sie dzieje ? Czyzby w XP SP2 skopany byl sterownik obslugujacy te
komunikaty ?
Kompa mam od prawie 2 lat i wczesniej nic nie wzbudzalo moich podejrzen,
stan spadal z 20% co 1 systematycznie w dol... Fakt, ze nigdy nie
sprawdzalam
co sie stanie gdy spadnie do zera...
Poradzcie mi cos prosze.
W archiwum znalazlam analogiczne pytanie postawione przez kogos, ale nikt na
nie nie odpowiedzial...

Dzieki.