Stary komp... Prośba o pomoc...

Autor: Justyna <justin68_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 16:53:19 MET DST

Chciałam uruchomić stary komputer, jeszcze na wejścia COM. Jednak napotkałam
problem z myszką. Wyskakuje komunikat: System Windows nie wykrył myszy
podłaczonej do komputera. Mysz jest PS/2 podłaczona do portu Com, takim
łacznikiem... System Windows 98. Jeszcze wczoraj z inną myszą działało. Czy
ktoś mógłby mi coś poradzić...? Wydaje mi się, że samo podłączenie jest
ok...