Re: RADEON 9100 a MSI BXMASTER

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 14:35:26 MET DST

"Piotr Wolski" <volus@no_spam.post.pl> wrote in message
news:431ed302$1@news.home.net.pl...
> Hi all,
> kupilem Radeon'a 9100, mam plyte MSI BXMASTER (i440BX) - czy ktos spotkal
> sie z problem konfliktu obszarow pamieci?
> Radeon sygnalizuje wlasnie ten problem - czy ktos uporal sie z czyms
> podobnym? nie wiem czy to wina plyty czy Radeona...
> Karty NVidi pracuja bez zadnych klopotow...
> z gory dzieki za informacje

Może masz ustawione w biosie jakiś "shadow" np. BIOS, Video albo konkretny
zakres większość płyt umożliwia rezerwowanie obszarów pamięci (przydatne
przy starym sprzęcie który musiał adresować konkretne obszary pamięci). Może
to powodować konflikty kiedy inne urządzenie próbuje zaadresować ten
konkretny fragment pamięci. Teraz zaleca się wyłączenie wszelkich "shadowów"
bo nowoczesne systemy operacyjne i tak omijają BIOS.

Dzieki za info ale to nie w tym klopot... wszelkie ustawienia sa ok, zreszta
karty NVidii czy stary Rage128GL chodza bez klopotu, problem jest tylko i
wylacznie w tej konfiguracji