Re: zestaw - proszę o opinię

Autor: narmo <naxrmo_at_zaxmek.gxda.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 14:03:37 MET DST

W artykule <b2o5fotx1a4j$.7meg1hf7yma3$.dlg@40tude.net> Błażej napisal(a):

> Witam.
> A ja bym polecił wymienić napęd DVD na jakiś inny, np. NEC. Lite-on nie
> najlepiej nagrywają i podobno ostatnio zrobiły się awaryjne.

Właśnie mam złe doświadczenia z nagrywarką NEC. Większość moich
znajomych ma Lite-on i są zadowoleni, ale ja po przeczytaniu dobrych
opinii się skusiłem na ND-3540A. Jestem wkurzony, bo to nie czyta płyt
DVD nagrywanych na ich nagrywarkach, szczególnie tych tańszych, jak
Esperanza. Ok, może i to wina złego wypalenia, ale u nich nie ma z tymi
płytkami problemu. Inne mniej przeszkadzające problemy to często
niedziałający przycisk wysuwania szuflady, dopiero komenda 'eject
/dev/dvd' ją otwiera i niedziałające zwalnianie napędu przy czytaniu DVD
z plikami.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905