Re: HDD 80 GB

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 13:37:14 MET DST

... dzięki której poziom hałasu wytwarzanego przez pracujący
> dysk jest niższy niż próg słyszalności człowieka. Natężenie dźwięku
> wytwarzanego przez Barracudy IV wynosi mniej niż 2,4 bela. Człowiek jest
> natomiast w stanie usłyszeć dźwięki o sile powyżej 2,5 bela. W praktyce
> oznacza to, że dyski te są całkowicie bezgłośne.
>
> Arkadiusz Piasek - PC World Komputer ...

Czegóż spece od marketingu nie wymyślą!
Już oficjalną jednostką natężenia dźwięku nie są decybele ale bele (bo lepiej wyglądają > zawsze lepiej mieć 2,5 B hałasu niż 25 dB)
A jak dźwięk wydawany przez Barracudy jest niesłyszalny to ten ktoś ma chyba problem ze słuchem (zupełnie nie wiem czy to 25 dB ale hałasuje porządnie).
pozdrawiam
Volus