Re: wybór laptopa firmy Compaq

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 13:09:18 MET DST

Użytkownik "Arti" <artisy_spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dfmbqu$mht$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dobrze mogą to być również
> IBM i Toshiba
>
> Laptop ma być uniwersalnym laptopem do pracy i rozrywki, takim który można
> zabrać w wyjazd służbowy, pracować w pociągu, podłączyć się do wszelkich
> występujących urządzeń i sieci bezprzewodow i przewodowo.
> I żeby praca na nim była na tyle ergonomiczna, by można było normalnie,
> codziennie go używać. Konieczny jest kompromis między jakością a ceną (tak
> do ok 1000$) Jeśli jest jeszcze coś z wyposażenia laptopów o czym
> powinienem pamiętać, to proszę napiszcie.

Więc ja widzę w tej roli IBM-a:
- Windows XP (sądzę że Home Edition w zupełności wystarczy)
- 512MB RAM
- HDD 60GB lub więcej
- nagrywarka DVD
- matryca 15"
- CPU Pentium IV (nie Celeron!) z technologią Centrino
- Wbudowany WiFi - 802.11 b/g
- Bluetooth
- FireWire - ale niekoniecznie (czy będziesz zgrywał materiał video z kamery
miniDV albo będziesz współpracował z MAC-owcami?)
- jeśli gry 3D to pomyśl o ciu lepszej grafice, np. ATI Mobility RADEON
x300, ale nie spodziewaj się zbyt wiele :-)
i chyba tyle... LAN, modem, USB2.0 itd - to już standard w każdym
notebook-u.

Wydaj mi się, że w tej cenie w USA coś kupisz, ale raczej nie będzie należał
do ultralekkich.

Pozdrawiam
Tygrysek