Re: komp~2000PLN

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 09:48:12 MET DST

kamil_sz napisał(a):

> Ale chyba napisał, że komp ma być do 2000zł

Wiem, jednak uważam, że warto byłoby dorzucić 500 zł więcej. wiem, łatwo
powiedzieć...

> Ja jednak używam takiej Barracudy i ze swojej strony polecam, gdyż pracuje
> bardzo szybko, cicho i bezawaryjnie.

Ok, każdy ma swoje preferencje co do marki. I nie będę się sprzeczał
odnośnie wyższości Seagate nad Maxtorem czy innym dyskiem i na odwrót. :)

> Taka obudowa wychodzi już poza górną granicę cenową zestawu.

No, ale nadal nie wiem czy za 99 zł jest obudowa z zasilaczem czy bez.
Jeżeli z zasilaczem, to jakiej firmy? Megabajt czy Codegen? Jeżeli bez
zasilacza, to skąd weźmiesz zasilacz? Ten Modecom kosztuje ok. 220 zł,
ale można kupić inną wersję za ok. 180 zł. I kwestia czy ma być zasilacz
300 czy 350 W.

> Coś lepszego=coś droższego!!

No niestety LG kosztuje więcej...

--