Re: Czy 300W wystarczy do konfiguracji...

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 00:22:35 MET DST

> Dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi. Zapomnialem dodac, ze ze
starego
> sprzetu zostaje nagrywarka DVD, 2*256MB 3200 RAM i dysk 160GB SATA.
>
> Mam nadzieje, ze 300W wystarczy hmm.. najwyzej nie bede mogl w gry grac
;-)
A no właśnie, może nie starczyć. 2 kości + dysk, to dość dużo. Proponuję
zajrzeć tutaj:
http://www.jscustompcs.com/power_supply/
licznik obliczy, ile potrzebujesz mocy.

Weź pod uwagę, że to że na zasilaczu masz gdzieś napisane 300W, nie musi
oznaczać, że on tyle faktycznie może wyciągnąć.
Do tego, co pokaże ci licznik dołóż z 50W i taki zasilacz powinieneś mieć.