Problemy z wyborem laptopa

Autor: Grucha <gruszecki_at_skrzynka.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 00:05:21 MET DST

Mam zamiar kupić laptopa a że mam zbyt duzo wymagań w stosunku do ceny
to mam problem. Mama nadzieje ze ktoś na grupie mi doradzi.

Na laptopa mogę wydać 4000 - 5000 zł
Wiadomo ze chce żeby był jak najmocniejsze łacznie z grafiką ponieważ ma
on mi całkowicie zastapić desktopa a czasem lubie pograć.
Chciałbym żeby był względnie lekki czyli nie przekraczal 3 kg.
Zalezy mi też na jak najdłużej pracy na bateriach.
Dobrze by było gdyby był czarny.

Konieczne jest wifi a porądany czytnik SD.

I teraz pytanie, który z dostępnych na rynku kompóterów bezie najlepszym
kompromisem?

Zastanawiam się nad:
HP nx 6125 z Sempronem 3100+ 512 mb ramu i radeonem x300 do 128 mb

HP nx 6110 z Centrino 1,73 512 ramu i intelem 900 GMA do 128 mb

Toshiba Tecra A4 z Centrino 1,73 512 ramu i radeonem x300 do 128 mb

HP nx 8220 z Centrino 1,73 512 ramu i radeonem x600

Toshiba Satelitte pro m40x z Centrino 1,73 512 ramu i intelem 910 GML do
128 mb

Asus A6K z Turionem 1,6 512 ramu i radeonem 9700 64 mb

Acer 5024 WLMi z Turionem 1,8 512 mb i radeonem x700 do 128 mb

HP Pavilion dv4000 z Centrino 1,73 512 ramu i intelem 900 do 128 mb

Czy sa może jeszcze inne modele, którymi powiniennem sie zainteresować i
który z nich najlepiej wybrać.

Jak się mają producenci do siebie, wiem ze Toshiba jest najlepsza ale
podobno to już nie to samo co kiedys. HP podobno jest słabe a o Acer i
Asus nic ne wiem.

Czy Turion jest równorzedny z Centrino i jak się one mają do normalnych
procesorów. I czy te 64 bity coś dają?

No i grafika, wiem że wszystkie sa kiepskie ale jak one się mają czym
intele 900, 910 i 915 sie róznią od siebie i która jest najlepsza. Jak
się intele mają wobec radeonów, czy x700 jest najlepsza?

Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi