Re: program dla sali szkoleniowej

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 22:42:36 MET DST

Użytkownik "Damian" <No_SPAM@op.pl> napisał w wiadomości
news:dfktns$9om$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Jakie polecacie programy do sal szkoleniowych .. mam na mysli np sala 10
> komputerów (sieć) : klient na 9 stacjach i serwer na jednym. Klienci widzą
> dokładnie to dzieje sie na monitorze serwera (tak jakby przechwycenie
> monitorów). Miało by to dzialac z prezentacjami i różnego rodzaju
> filmami .. Damian

Piszesz na grupę zajmującą się hardware... Po dokładnym opisie Twoich
potrzeb wnioskuję, że potrzebujesz po prostu spliter do sygnału monitorowego
(taki, jak np. wystawy sklepowe z monitorami, gdzie każdy ekran wyświetla
ten sam obraz), lub projektor.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,