Re: cichy komp na 24h

Autor: domin <doniu_at_poczta.zadnegospamu.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 21:24:22 MET DST

> Nie napisałeś jakiej mocy obliczeniowej oczekujesz... Generalnie im
> większa
> moc, tym większy pobór prądu.
> Kupiłem na giełdzie malutkiego Siemsa PII 400MHz z odzysku (50zł) do tego
> dysk samsunga 80GB. Całość chodzi w miarę cicho, a zużycie prącu - niecały
> grosz za godzinę pracy.

no wiec mocy wiele nie trzeba, bo to ma byc do pracy konsolowej pod
linuksem, sluchania muzy, nauki programowania, łaczenia sie z tym z pracy,
ostatnio postawilem taki celeron 533 ale cos z nim nie tak bylo, mam w
zanadrzu p III 450 z orginalnie samym radiatorem,
a temat taki dalem na grupe bo interesuje mnie do jakiej wielkosci mocy
wlasnie takie numery przechodza, jak np sam radiator na procka
zadne dodatkowe woiatraki i systemy wodne mnie nie interesuja raczej, a
dyski jak wiadomo rozne sa, ja preferuje seagate, bo ciche sa