Pamiec do HL1440

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 21:11:57 MET DST

Witam,

naszla mnie chcec na dokupienie pamieci do dukarki Brother HL 1440. W
chwili obecnej mam 2MB, moge to rozszerzyc o 32MB za pomoca 72 pinowego
SIMM'a. Pytanie pierwsze - ma to sens? Bedzie drukowalo szybciej,
wzglednie mniej mi komputer obciazalo? Jak narazie jestem z niej bardzo
zadowolony, drukuje praktycznie natymiast.
Pytanie drugie - czy to moze byc dowolna pamiec SIMM?

Pozdrawiam,
Marcin