pamięć do drukarki ->instrukcja

Autor: Qwerty <qwerty_at_MIELONKApost.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 20:32:50 MET DST

Czołem wszystkim.
Gdzieś w sieci natknąłem się na instrukcję, jak dobrać, sprawdzić i
przerobić pamięć tak, by zadziałała w drukarce HPLJ4. Mam takie dwie na
składzie + trochę starego RAMu i chętnie bym je rozszerzył (ale już
kiedyś taka operacja 'na głupa' skończyła mi się komunikatem xxx.service
i nie chcę ryzykować).
Czy wie ktoś gdzie w necie jest ta instrukcja? Męczyłem Googla dość
długo, ale skubaniec odmawia odpowiedzi.
Będę wdięczny na linkę do tego testu.
Pozdrowenia
Qwerty