Re: [Może troche OT] PENDRIVE

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 20:13:52 MET DST

Użytkownik "B.Paciorek" <skowronki@skowronki.pl> napisał w wiadomości
news:431daea8@news.home.net.pl...
> Witam!
>
> Czy ktoś mógłby się podzielić swoimi doświadczeniami z tego typu
> urządzeniami?
> Znalazłem na allegro tylko to
> i to
>
> czy ktoś miał już z tym do czynienia?
>
> Interesuje mnie jakość radia i czułość dyktafonu?

Ze swojej strony moge ci jedynie poradzic postawienie na co markowego.
Zastanow sie nad iriverem, mpio, creativem, naprawde warto dolozyc (
czasami nawet nie trzeba dokladac).

Jesli zalezy ci na jakosci dzwieku to najlepiej obsluchaj model przed
zakupem. W ostatecznosci kieruj sie opiniami w sieci. Nie wiem, czy
ten wav jakies ma :)

> Czy taki pendrive po wpięciu do komputera/laptopa pozwoli słuchać
> radia przez głośniki PC'ta?

A takiej funkcji chyba zaden player nie ma. BTW, nie daj sie nabrac na
radyjka podlaczone do usb. Kosztuja malo, dzialaja wspolmiernie do
ceny ;-)

lego