Liteon 811S i DMA

Autor: SyNtEr <synter_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 17:44:27 MET DST

Mam taki oto problemik. Na moim pececie ostatnio rozne dziwne rzeczy sie
porobily. Plyta Asus A7N8X Deluxe /nForce 2 i LiteOn LDW 811S. Do
pewnego czasu wszystko dzialalo dobrze. Padl zasilacz wiec go wymieniono
w serwisie i od tego czasu nie moge nagrac plyty DVD w normalnej
predkosci czyli 8x. W menadzerze sprzety nie bylo wlaczonego DMA
chociarz wczesniej wszystko dzialalo i bylo wlaczone. Nie wiem w jaki
sposob i kiedy sie przelaczylo. W kazdym badz razie nie moglem
przelaczyc na dma. Dodam ze na 5 prob tylko raz udalo mi sie nagrac
plyte dvd bez bledow ,. ale to i tak z koszmarna predkoscia (cos z 60
min.)Po wielu probach postanowilem zainstalowac stery do nforce 2 IDE SW
choc w opisie podaja ze nie jest to konieczne. Po prawidlowym
zainstalowaniu proba wypalenia plytki znow nie powiodla sie , a w
menadzerze pokazuje ze jest w UDma 2 - ultra 33 . Troche szkoda mi
plytek na nastepne proby wypalania.
Jakies sugestie ?