Re: ASUS p3v4x

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 15:56:28 MET DST

> Czyli przelykajac gorzka pigulke ;) z ograniczeniem pamieci
> RAM do 512 MB bede sie kierowal ku tej plycie.

Wynik polityki Intela niestety. Po 440BX starali sie wprowadzic
na sile piekielnie drogie i wcale nie tak wydajne RAMBUSy.
To nie wypalilo, w miedzyczasie VIA wprowadzila na rynek swoje
Apollo i Intel musial sie wycofac z RAMBUSow, zeby nie stracic
rynku. W efekcie powstal wlasnie i815 aka "Solano 2", ktory
dziwnym trafem jest bardzo dobry, ale nie lepszy niz BX.

Po co a koncu robic sobie samemu konkurencje wzgledem drozszych
chipsetow, no nie? ;)

Podobnie Tualatiny zniknely dziwnie szybko. A "z megahertza"
byly szybsze od wspolczesnych im PIV.

Ot taka spiskowa teoria dziejow. ;)

Poza tym - mam P3 800EB na CUSL2c wlasnie i bardzo sobie chwale. :)

> Dziekuje z pomoc.

Cala przyjemnosc po mojej stronie.

pozdrawaim,
Vituniu.