Re: Laptopy Fujitsu-Siemens...

Autor: Piotr K. <dziejek7_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 14:46:09 MET DST

Użytkownik "Nothingman" <nothingman86@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dfig6s$4vb$1@news.dialog.net.pl...
> Witam!
> Mam za to inne pytanie, nie dotyczace tego modelu, a ogolnie laptopow
> Fujitsu-Siemens...
>
> Czy uwazacie, ze to dobra marka???

Mam Amilo CY26 od 2,5 roku. Tydzień temu padł mi kompletnie akumulator, ale
już miał chyba prawo, poza tym nic. Lekko pęknięta obudowa w dwóch
miejscach. Targam go ze sobą praktycznie wszędzie....
Ciekawostka:
Kiedyś spotkałem kolege z identycznie wyglądającym notebookiem (obudowa,
płyta główna), który miał chyba napis... Aristo (dokładnie nie pamiętam).
Wniosek jest chyba taki, że różni producenci używają tych samych
podzespołów.

> Drugie niezwykle wazne... Jak jest z halasem jaki wydaja? Czy jest on
> duzy/mniejszy/podobny jak w laptopach innych firm? To dla mnie bardzo
> wazne...

Mi hałas z mojego notebooka nie przeszkadza, ale nie mam zbyt wrażliwego
słuchu, więc nie chcę byś wyciągał dalekoidące wnioski.

Piotr K.