[obudowa zewn. z dyskiem S-ATA] ------ USB ------> LAPTOP

Autor: zi0malex <zi0malex_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 12:51:38 MET DST

Witam,

Mam nietypowe pytanko - czy istnieją obudowy zewnętrzne na dyski twarde SATA
które można podpiąć przez złącze USB 2.0 np. do komputera przenośnego ?
Troszke się w tym wszystkim pogubiłem bo obudów na zwykłe dyski IDE jest
dość duży wybór natomiast jak już jest obudowa na dysk SATA to nigdzie nie
trafiłem aby można było ją podłaczyć kablem USB - wszędzie jest tylko kabel
SATA do podłączenia np. przez załączonego śledzia do złącza SATA
bezpośrednio na mobo :-/

--
zi0malex