Re: Jak rozebrac laptopa Toshibe?

Autor: gburek <zebra_at_zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 08:14:20 MET DST

Użytkownik "dzieciol" <dzieciol@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
| ????????? pod spodem jest klapka na srubke, jedna na HD, druga na pamiec.
| No, ale to stara Toshiba /protege 7020/.

przeczytaj uwaznie i ze zrozumieniem poprzedni post :)
kazdy wie ze pod spodem jest klapka i jeden bank ale mnie chodzilo o to aby
panowie wsadzili mi jedna kosc 512 MB wlasnie w trudniej dostepny bank tak
abym mogl sobie sam w kilka sekund podwoic ilosc RAMu
pierwszy bank znajduje sie pod klawiatura i dotarcie do neigo to byl poblem
nie do przeskoczenia dla panow z Vobis

--
Dominik Wojtanowski,
Warszawa, nr GG 7110750