Re: odtwarzacz programowy DVD a regulacja wielkości i położenia napisów

Autor: mareK <momo102_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 23:29:04 MET DST

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dfhekn$6op$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Napisy na płycie DVD są w postaci map bitowych, a nie tekstu.
>
> --
> Józef

Owszem w DVD napisy są zapisane jako dodatkowy obraz i nakładane lub nie na
film, a
skoro są odtwarzacze programowe DVD /chociaż nieliczne miedzy innymi
mplayer/ w których mozna
regulować wielkość i położenie obrazu to nie widzę problemu dla dobrego
programisty, żeby zrobić zmianę położenia i wielkości obrazu napisów i
dopiero nałożyć na film.
mareK