Dziwna praca myszki optycznej

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 22:45:54 MET DST

Witam,

Od jakiegoś czasu użytkuję sobie myszkę optyczną A4... niestety od pewnego
czasu z nieznanych mi powodów myszka stała się dość wybredna jeśli chodzi o
podłoże, na którym pracuje.
Nie chce pracować na podkładce (tylko ewentualnie na czarnej odwrotnej
gąbczastej stronie), nie chce pracować też na pół-świecącej powierzchni
biurka... - jednym słowem, zauważyłem, że lubi tylko ciemne i niegładkie
powierzchnie. Czy ktoś wie o co chodzi? Coś się uszkodziło? :-o