Re: 64 bity...znowu :(

Autor: Artur Pawel <arturxpawel_at_ox2.pxl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 22:33:43 MET DST

Użytkownik "Brzezi" <usunto.brzezi@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.dhoj2n.b1n.usunto.brzezi@brzezi.info...
> to moze byc jedynie wina za slabego zasilacza,

yyyy....mam nadzieje ze to podpucha :)

> nie znam zadnych podstaw aby
> dzialo sie cos takiego jak opisujesz, czyli niemoznosc odczytania tablicy
> partycji przez programy typu PArtitionMagic...

Na jednym dysku byly rozne partycje przewaznie tak:
podstawowa fat32, linuxowa ,swap i rozszerzona z dwoma logicznymi fat32 i
ntfs lub
podstawowa fat32 i rozszerzona z linuxowa, swapem i logicznym ntfs.
Partition magic wywalal blad (byl gdzies na google, ale nie bylo
rozwiazania), a inne albo sie wieszaly albo pokazywaly, ze nie ma zadnej
(!?!) partycji. Cuda po prostu :). Kiedys, jak windows po restarcie pokazal
dysk blisko 940 GB (mam screena), skonczylem z zabawami z partycjami :)

> Jeden system do drugiego (Win do Linux) nie ma nic dorzeczy, jedyne co ich
> laczy, to moment startu, gdzie musisz wybrac co chcesz uruchomic..., nie
> maja na siebie zadnego wplywu

moze poza tym, ze musza koegzystowac na jednym dysku...

pozdro.
A.P.

--
Odpowiadajac mailem usun "x".