Re: Belinea 101920C

Autor: Tomek <poczta_at_hot.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 21:21:52 MET DST

Użytkownik "W.Tyszka" <w_tyszka@o2.pl>
wa. Co mam zrobić?

> Belinea zleca podobno Samsungowi i LG, dlatego ja w życiu bym
> nie kupił Belinei.

kompletna bzdura. Maxdata prucent Belinei ma na dalekim wschodzie wlasna
firme ktora produkuje monitory Beliniea kupuja matryce od np. Samsunga czy
Fujitsu. Takie inforacje sa tez zawarte w materialach raklamowych. czyli
podobnie jak np. Asus swoje plyty glowne (kupuje chipsety od Intela i
produkuje plyty glowne). Cgyba nie powiesz ze najlepsze sa plytry glowne
Intala bo on jest producentem chipsetu.

> Pomyśł o MAGu, Fujitsu-Siemens, CTX, Miro albo Philipsie.

Bo? Czepie sie np CTX. Ta firma dogorywa, nie wiem co Ty widzisz w tej
marce?