Zasilacz Modecom 350W i napięcia "-"

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 18:38:14 MET DST

Witam! Mam Modecoma i nie wiem czy to wina zasilacza czy czegoś innego! Otóż
napięcia pokazuje mi tak:
-12V mam -1,25V
-5V mam -8,28

czy źle mi pokazuje speedfan czy jak? żadnych zwisów nie mam, wszystko
dobrze chodzi, napięcia "+" są idealne bo dla
+12V mam 12,03V
+5V mam 5,05V

czy mam się tym przejmować?
zaznaczam jeszcze że płyta jest 24pinowa a chodzi na 20pinowym zasilaczu!
Pytałem różnych osób i powiedzieli że nie potrzebna jest przejściówka, bo u
nich tak działa bez problemu!

Z góry dziękuje za odpowiedzi!
Pzdr. Jurak