Re: matrox g450 a g550

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 18:03:05 MET DST

pon, 05 wrz 2005 o 17:31 GMT, Sztoker napisał(a):

> Jak najbardziej, acz akurat w przypadku tej karty różnica między DVI a
> D-sub jest na LCD znikoma (jesli w ogole jest).

na przykladzie mojego matroksa G550 moge powiedziec ze jest roznica i to
znaczna miedzy DVI a DSub, przy dsubie musialem sie mocno nameczyc zeby
obraz byl ostry, i tak nie do konca sie dalo to ustawci, jak w jednym
miejscu byl ostry, to w drugim robil sie rozmazany, po podlaczeniu monitora
ba DVI obraz jest w kazdym pikselu jak zyleta...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   A friend of mine won't get a divorce,   ]
[       Ekg: #3781111            ][   because he hates lawyers more than he   ]