Re: odtwarzacz programowy DVD a regulacja wielkości i położenia napisów

Autor: mareK <momo102_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 13:33:04 MET DST

Użytkownik "Marek Hobler, 'neutrinus'" <marek@o2.bezsmiecia.pl> napisał w
wiadomości news:dfh77d$2c3$2@atlantis.news.tpi.pl...

> mplayer
>
> pozdrawiam,
> Marek Hobler, 'neutrinus'
> --
> GNU/Human

Niestety w mplayer faktycznie jest opcja do ustawiania napisów ,ale zmieniam
wszystkie parametry i nie daje to żadnego efektu, napisy są małe i moge je
tylko wyłączyć lub włączyć.
Podejrzewam ,że ta opcja w mplayerze działa przy napisach zewnętrznych
tekstowych tak jak w Divix,a nie tych z płytą DVD.
Chyba,że coś nie tak robie lub brak jakiegoś sterownika.
Pozdr
mareK