Kolorowa drukarka atr. 300 str./mies.

Autor: pasata <pisssata_at_gryc.org.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 10:33:15 MET DST

Zastanawiam sie nad wyborem kolorowej drukarki.
Czasami bedzie drukowac 200 a czasami pewnie 1000 stron miesiecznie.
Uzycie koloru w okolicach 15%.
Zastanawiam sie nad hp i canonem. HP mialem od 10 lat rozne modele i
generalnie bylem zadowolony. Tusze regenerowalem wiec koszta nie byly
wysokie. Wiem ze Canon ma wbudowane glowice i mozna uzupelniac same tusze,
ktore sa tanie, ale jakos z przyzwyczajenia chcialbym chyba hp. Mozecie
polecic model, ktory wydajnoscia wystarczy na moje potrzeby, tak zebym co
tydzien nie latal z tuszami?