Proces technologiczny - AMD Sempron 2800+ 64bit

Autor: Michał Goławski <cahir83.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 10:17:20 MET DST

Witam.
Czy zakupując procesor AMD Sempron 2800+ 64 bit powinienem brać pod uwagę
proces technologiczny podawany w informacjach o tym procesorze (np. Palermo)??
- dodam, iż przy niektórych nie znalazłem żadnych danych na ten temat.
Chciałbym się jeszcze zapytać jak z cyfr umieszczonych na tym procesorze
odczytać informacje na jego temat.
P.S. A może powinienem zwrócić uwagę jeszcze na jakieś inne informacje o danym
procesorze (chodzi mi oczywiście o Semprona 2800+ 64bit - mam nadzieję że za
ta cenę jest to dobry wybór)
Pozdrawiam