Re: Czy Hyper Threading jest taki super?

Autor: zch28 <zch28_at_j.wp.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 07:55:52 MET DST

> Nie istnieje coś takie jak rabat na części komputerowe, to tylko wymysły.

To dlaczego na dzień dobry dostaje 4% mniejszą cenę niż inny klinet z ulicy?

> A już na pewno żaden rabat nie pokryje różnicy w cenie pomiędzy A i I.

Dla mnie ważne żeby klient otrzymał komputer o podobnych parametrach na
Intelu w podobenej cenie jak z reklam w innych sklepach AMD. Zazwyczaj mi
się udaje i wszyscy są zadowoleni.

zch

PS. Oprócz ceny ważne są jeszcze dobrze dobrane podzespoły, brak problemów w
serwisie, i moja opieka nad kompem. :-)
Niestety obsługuje tylko rodzinę i znajomych i nie mogę sobie pozwolić na
oficjalne stawki serwisowe :-(