Lexmark Z602

Autor: Marekk <marekk15_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 21:17:22 MET DST

Gdy chce wydrukować obojętnie jaki dokument gdy naciskam przycisk "drukuj",
po załadowaniu się stron dalej nic się nie dzieje. Na pasku startowym
pojawia się ikonka z napisem "Oczekuje na ..." Kiedyś miałem coś podobnego
to pojawiło się coś takiego "Problem komunikacji z drukarką". Teraz jest coś
w podobie ale żaden komunikat nie wyskakuje. Odłączałem zasilacz,
restartowałem kompa ale ciągle jest tak samo. Drukarka jest ustawiona jako
domyślna. Przedwczoraj jeszcze wszysko działało.