Re: SKYPE

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 18:06:51 MET DST

Marek Niedoba wrote:

> Moje doświadczenia są zupełnie inne, na poprzednim komputerze
> PII-400MHz działał OK ( musiałęm tylko zmienić kartę dzwiękową na
> PCI), no było trochę pogłosu, ale funkcjonował normalnie pod W98SE.

Nie wiem, to było już dosyć dano, ale AFAIR ja miałem jakieś problemy ze
Skype na w98. Komputer to Duron700, nawet gdzieś w sieci znalazłem jasną
informację, że Skype ma prawo nie działać pod 98. Może to kwestia wersji
programu?

> Na XP działa wyśmienicie ale teraz pod W98SE i proc. 2,9GHz też
> działa nie najgorzej.

Po co instalować taką archaiczną pomyłkę jak w98 na tak dobrym sprzęcie? ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis