Re: Padla plyta glowna??

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 00:45:51 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:

> Nie. Wymień po prostu na nowe (ze 2zł za szt + znajomy majsterkowicz)
> i powinno działać. Oczywiście, napięcie procka ustaw prawidłowe.

A odnośnie kondensatorów, to tak się zastanawiałem właśnie nad możliwością
dokonania takiej naprawy... Potrzebne są jakieś specjalne kondensatory z
wyższej pulki, czy wystarczy zwykły ze sklepu elektronicznego, taki jak do
sprzętu audio na przykład, oczywywiście o takich samych parametrach
pojemności i napięcia pracy?
Czym takie coś można wylutować, żeby niczego więcej nie uszkodzić? ;)
BTW już kilka razy na allegro widziałem aukcje płyt, które były sprawne,
choć nie do końca - objawy takie jak opisane przez przedmówcę. Schodziły za
bezcen, więc pewnie ktoś się podejmuje naprawy takiego sprzętu, mając
nadzieję, że mu się to uda. ;) Można dużo więcej zyskać niż stracić. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis