Re: Zasliczac bezg³osny

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 16:19:50 MET DST

W napisa³(a):
> Osadnik napisa³(a):

> ka¿dy fabryczny jest s³yszalny,s± pasywne 300 W ale to wydatek oko³o
> 500-600 z³ jest pó³pasywny topower 420 W ale to 400 z³
>
> wystarczy popi±æ stadardowy wiatrak 120 mm pod 7 V zamiast 12V i ró¿nica
> jest znacz±ca,ja tak przy niezbyt wymagaj±cym zestawie i dzia³a

Wiesz Ma doczyniea z rzechame a nie wiatrakiem - on ju¿ dogorywa swoich
ostatnich dni
i mys³e coby nie wymienic na co¶ delikatniejszego,a le to swoja droga
drua srawa ze serwer nie zachowuje z±dneog BHP, tzn p³yta g³owna jet
obrócona o 90 tak ze pci s± prostopadle do wszystkich napêdów. Jest
tylko karta sieciowa wiec taki uk³±d moze byc. Sek w tym ze to wszystko
co jak co - dudni. Przez zasilacz, CPU nie ma wiecej jak 25*C -
maksymalnie moze mieæ 308 -a le to warunakch dosc ch³odnych.