Re: 64 bity czy 128 bitów?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 15:44:38 MET DST

Sławek napisał(a):

> Jesli kosci pamieci sa widoczne i maja jakies oznaczenia to bardzo latwo
> dojsc jaka jest szerokosc magistrali pamieci .Znajdz specyfikacje
> producenta kosci i poczytaj jaka jest szerokosc pojedynczej kostki pomnoz
> potem przez ilosc i wyjdzie szydlo z worka.Zwroc tez uwage czy na
> laminacie karty nie ma pustych miejsc po pamiatkach wtedy to raczej na
> pewno okrojona wersja.Okrojone Radeony kiedys tak mialy ze zamiast 8
> kostek po 16MB/16bit mialy 4 kostki po 32MB/16bit i z karty robil sie
> kastrat .Takze google w dlon i wyjdzie.Pozdrawiam Sławek

Możesz trochę bardziej szczegółowo? Mam 4 kości oznaczone jako Infineon
HYB25D256161CE-5.0; znalazłem specyfikację
http://www.chipsinfo.com/Infineon/HYB25D256161CE-5-0.htm
ale na co mam patrzeć? 256 Mb organized: 16Mx16 and 8Mx32? To teraz jak mam
stwierdzić, które z tych dwóch?

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".