Re: Acer Aspire 3002NLC - Warto?

Autor: Krzysiek <bosskg_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 13:59:41 MET DST

Użytkownik "[Bl@jo]" <niepodaje@adresu.pl> napisał w wiadomości
news:dfejih$rh2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam sie nad laptopem Acer Aspire 3002NLC ... cena 2100 PLN. 12
> miesiecy gwarancji... co o nim myslicie?
>
> Jak sprawuje sie ten rodziaj LCD?

Mam tego laptoka i w sumie jestem zadowolony... pozatym ze nie nadaje sie
zabardzo do trzymana na kolanach z powodu wydzielanego ciepla wydaje mi sie
ze za ta cene jest niezle... Jest w miare cichy, szybkosc przyzwoita. LCD
takie sobie, w HP mialem lepsze. Przy ogladaniu filmow przeszkadza "czern",
ktora jest szara. Ale przy odpowiednich ustawieniach mozna uzyskac w miare
satysfakconujacy wynik. Do pracy w zupelnosci wystarczy. Jakosc wykonania
okreslam jako dobra. Klawiatura dziala przyjemnie. Glosniki graja
przyzwoicie. Zalecam dokupienie myszki bo jakos nie podszedl mi ten
touchpad. Nie znalazlem niczego ciekawszego za te pieniadze.

--
Pozdrawiam
Krzysiek