Dlaczego nie mogę umieszczać postów???

Autor: kacperek <kacpeeerek_at_vp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 12:54:14 MET DST

Witam szanownych grupowiczów. Z outloka expresa jestem laikiem. Mam
następujący problem. Mogę umieścić post na grupie(nowy), mogę odpisać
nadawcy, ale nie mogę odpisać na grupę. Jeżeli kliknę "odpowiedz grupie" to
mogę napisać post, ale gdy klikam wyślij to pojawia się całe szare
okienko(jak by trzeba dyło potwierdzić), gdzie są wyraźna przyciski, ale bez
napisów. Nic nie daje naciskanie na owe przyciski.
Pomocy!!!
Za wszelkie sugestie i wskazówki z gury dziękuję bo nie wiem czy będę mugł
wam odpisać.
Pozdrawiam.