Zamiana Audigy 2 ZS na 2 NX - warto?

Autor: wiercipięta <noppiks_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 09:40:17 MET DST

Witam

Jako ze najprawdopodobniej niedlugo zmienie sprzet mam maly klopot.

Obecnie mam na 5 slotow PCI zajete 3 (wspomniane Audigy, tuner TV i
tuner DVB).
Nowy sprzet ktory bedzie miec tylko 2 sloty PCI wiec z czegos na PCI
musze zrezygnowac. Nie chce jednak rezygnowac z Audigy gdyz wiemy jaki
dzwiek posiadaja karty zintegrowane (wiem ze obecne kodeki sa znacznie
lepsze niz dawne AC97 ale mimo wszystko to nadal nie poziom Audigy).

Padl wiec pomysl aby sprzedac A2ZS na PCI i wziac A2 NX na USB.

Warto wiec ? Duzo strace na jakosci dzwieku ? Mial ktos taki "problem" ?

pozdr. Wiercipieta