grafa z ch³odzeniem pasywnym

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 10:51:42 MET DST

witam

wyla³o mi sie troche wody z bloku na procku na karte graficzn±. pó³ roku
temu. by³o wszystko dobrze a¿ do momentu w którym zniknê³± scie¿ka z p³ytki
drukowanej. tak jak by ja wy¿ar³ jakis kwas!
tak czy inaczej potrzebuje jak±s grafike z dobr± obs³ug± TV. taraz mam
(mia³em) radeona 9200 i by³o wszystko OK. W gry gram bardzo ¿adko, wiec
dobra wydajnosc 3d jest miniepotrzebna. jednak o ile pamietam wczesniajsza
gforce4 ( jakis tani) dawa³ znacznie gorszy obraz na monitorze, a do TV
trzeba by³o jakiegos zewnêtrznego programu...
mozecie mi cos taniego poleciec? wazna zeby sie jak naj mniej grza³, bo
nienawidze wentylatorów!

Pozdrawiam

PS.
nie koniecznie musi to byc nowa karta, ale z drugiej strony rivy128 to te¿
niechce :)